БДЖ въвежда промяна при издаването на билети във влаковете
Клиентите на БДЖ, които пътуват от необслужвани гари и спирки, от тази седмица могат да закупуват билети по редовни цени за всички категории влакове единствено от влаковия билетен касиер или от началника на влака, които се намират в първия вагон от композициите.
Мярката се въвежда предимно за крайградските влакове, където пътуванията са на кратки разстояния. Целта е БДЖ да се справи с пътуващите без билети и с тези, които дават парите за билета на ръка на кондуктора. От експерименталното въвеждане на тази практика само за месец приходите от пътуванията по определени линии са се увеличили с 10%, уточни Димитър Костадинов, директор "Маркетинг и продажби" в "Пътнически превози" на компанията.
Проблем е за хората, които плащат на ръка. Просто да се справим с безбилетните пътници и да увеличим нашите приходи от продажби на билети. Започнахме с влаковия билетен касиер. От миналия месец започнахме поетапно да въвеждаме тази мярка, увеличението на приходите на продажба във влака са 10%.
Пътниците, които пътуват от необслужвани гари и спирки, могат да купуват билети по редовни цени единствено от влаковия билетен касиер или от началника на влака в първия вагон от композициите.
Условията на необслужвана спирка да се качват от първа врата на първи вагон по никакъв начин не са променяни. Просто с годините това не се спазва и затова предприехме тези мерки. То е нормално да има влаков билетен касиер, който да продава билети, и кондуктор, който да проверява. Когато клиентът не изпълни нашите условия и се качи от друга врата и на друг вагон, тогава търпи санкция и си купува билет по таблица четири, който е с повишена цена на билета, почти двойно е увеличението.
Скоростно ще бъде въвеждането на обслужване на по-големите спирки, увери Димитър Костадинов.
Мярката се въвежда предимно за крайградските влакове, където пътуванията са на кратки разстояния. Целта е БДЖ да се справи с пътуващите без билети и с тези, които дават парите за билета на ръка на кондуктора. От експерименталното въвеждане на тази практика само за месец приходите от пътуванията по определени линии са се увеличили с 10%, уточни Димитър Костадинов, директор "Маркетинг и продажби" в "Пътнически превози" на компанията.
Проблем е за хората, които плащат на ръка. Просто да се справим с безбилетните пътници и да увеличим нашите приходи от продажби на билети. Започнахме с влаковия билетен касиер. От миналия месец започнахме поетапно да въвеждаме тази мярка, увеличението на приходите на продажба във влака са 10%.
Пътниците, които пътуват от необслужвани гари и спирки, могат да купуват билети по редовни цени единствено от влаковия билетен касиер или от началника на влака в първия вагон от композициите.
Условията на необслужвана спирка да се качват от първа врата на първи вагон по никакъв начин не са променяни. Просто с годините това не се спазва и затова предприехме тези мерки. То е нормално да има влаков билетен касиер, който да продава билети, и кондуктор, който да проверява. Когато клиентът не изпълни нашите условия и се качи от друга врата и на друг вагон, тогава търпи санкция и си купува билет по таблица четири, който е с повишена цена на билета, почти двойно е увеличението.
Скоростно ще бъде въвеждането на обслужване на по-големите спирки, увери Димитър Костадинов.
0 коментара:
Публикуване на коментар